Гонка при социалните мрежи

Успехът на Facebook респектира до краен предел конкурента MySpace. Задава се сериозна надпревара при социалните мрежи.

Ръководството на MySpace е решило да промени дизайна и позиционирането на сайта. Обновеният вариант ще бъде ориентиран към различни типове медийно съдържание, предаде Ройтерс.

В частност, потребителите ще получат възможност да прослушват споделени с приятелите в мрежата музикални парчета. Тази и други функции са призвани да "събудят" неактивните потребители на MySpace, както и да привлекат нови.

Поставената цел в близка перспектива е мрежата да достигне клиентска база от 200-300 милиона души.

Междувременно, текат вътрешни преобразувания в MySpace. Новото ръководство подменя персонала, като назначава нови, по-ентусиазирани служители.

Статистика на ComScore сочи, че през януари тази година мрежата е имала 119,6 милиона потребители. Това е със 7,4% по-малко, в сравнение с броя от ноември 2009, когато MySpace наброяваше 108,1 милиона души.

Коментар