Все повече потребители предпочитат да управляват своите сметки и услугите, които използват, посредством интернет. Затова М-Тел отговаря на клиентското търсене и от месец май порталът на компанията е обновен и предлага още повече услуги, които да бъдат навигирани онлайн.
Клиентите на оператора, които са на абонаментен план, вече ще могат да администрират повече от един номер, принадлежащ на едно ЕГН или БУЛСТАТ. Сред новите услуги е и абонамент за получаване на месечна фактура на e-mail адрес. А също така и търсене в базата данни на телефонния указател М-Тел Контакт.
За първи път клиентите, които използват предплатени услуги, ще могат да проверяват наличността в своята карта, валидността и разполагаемите си бонуси чрез интернет портала на М-Тел. Вече е възможно и да въвеждат или променят номера от групата „Семейство и приятели”, или да проверяват своя PUK код. Сред другите услуги са активация/деактивация на гласова поща, роуминг и пропуснати обаждания.
Чрез интернет портала на телеком оператора потребителите могат също да проверяват своята текуща сметка и фактура, да бъдат „еко” и да се откажат от хартиена фактура, да въведат или променят номера от групата „Семейство и приятели”.
За още по-голямо улеснение на своите клиенти М-Тел вече предлага и подобрени изгледи в някои основни секции на интернет страницата си – карта с магазинната мрежа на телекома, GSM съветника, въпросите и отговорите, предлаганата роуминг информация. В допълнение е създадена и възможност за лесен достъп до основните брошури, формуляри и софтуер на М-Тел. А също така, и участие в актуална анкета сред посетителите на портала, както и споделяне на информация в социалните мрежи.
М-Тел предоставя възможност на своите клиенти да управляват услугите на използвания от тях телефонен номер, посредством интернет портала си от 2008 година. Оттогава досега използваемостта им се е увеличила до 21 000 успешни заявки за информация или администрация на услуга на ден.