Плащания към ЧЕЗ не се отразяват в сайта й

Проверките на сметка в сайта на ЧЕЗ могат да дават неверни данни. Не е изключено граждани, извършили успешно плащанията на месечната си сметка, изненадващо да установят, че в сайта на ЧЕЗ справката за плащанията им показва неплатена сметка.

Не се паникьосвайте, ако такова нещо се случи и на вас. Проблемът е временен, а най-сигурният начин човек да разбере статуса на сметката си в такава ситуация е да се обади в кол-центъра на електроразпределителното дружество.

За случая алармира колегата ни Тервел Няголов, главен редактор на сп. PC Magazine, който се оказа потърпевш от временния технически проблем на ЧЕЗ. "Въпреки, че си платих тока още преди 2 дни чрез EasyPay, на сайта на ЧЕЗ излиза, че сметката е неплатена", сподели той във Фейсбук.

Оказало се, че Няголов най-вероятно не е единственият в подобна ситуация. "Обадих се по телефона и ми казаха, че поради въвеждане на новата система на SAP плащанията ще бъдат показани като извършени след 26 май. Дотогава щели да изглеждат като неплатени, но това не било повод за притеснение", добави по-късно Тервел в разразилия се Фейсбук-дебат за плащанията към ЧЕЗ.

Във връзка с въвеждане на новата SAP система е възможно също така да има случаи на невъзможност за плащане на каса и забавяне или пропуски в изпращането на писмените месечни сметки. За съжаление в предупредителните писма, разпратени до клиентите заедно с месечните им фактури, не е посочена вероятността да се представят неверни данни в сайта.

Анонс на проблема липсва и в самия сайт на дружеството, въпреки че именно там биха потърсили информация клиентите, които плащат безналично и проверяват сметките си онлайн.

Коментар