17 май 2010 г., Майкрософт България стартира национално роуд шоу, посветено на бизнес ползите от Microsoft Office 2010. До 8-ми юни екип от представители на компанията, както и външни говорители, ще проведат срещи с партньори и клиенти на Майкрософт в пет различни града на страната – Русе, Варна, Стара Загора, Велико Търново и Пловдив. В рамките на специално организираните срещи водещи представители на местния бизнес ще могат лично да тестват функционалностите на Microsoft Office 2010. Първата среща ще се състои на 19 май в Русе.
Световната премиера за корпоративни потребители на Microsoft Office 2010, както и съпътстващи го нови версии на различни продуктови пакети, се състоя в Ню Йорк на 12 май. По повод представянето Майкрософт изнесе резултати от изследване на международната агенция за пазарни проучвания Forrester Consulting. Анализът сочи, че новата версия на Office, в съчетание с други продукти, носят възвръщаемост на инвестициите в размер на над 301%, като вложените средства се възвръщат в рамките само на около 7 месеца.
„За Майкрософт България е изключително важно да бъдем близо до нашите партньори и клиенти и лично да ги запознаваме с най-новите възможности, които продуктите ни откриват пред тях. Основна цел при разработката на Microsoft Office 2010 бе да успеем да предложим продукт, който значително повишава ефективността на работата в организациите. С радост ще представим многобройните възможности, които новият офис пакет открива пред бизнеса”, коментира Огнян Киряков, управляващ директор, Майкрософт България.
Специално подготвената за събитията програма обхваща два панела. Успоредно с презентационните блокове от Майкрософт съобщиха, че са подготвили и редица интерактивни демонстрации, както и специален тренинг за всички участници. Тренингът на тема „Как да организираме бизнеса си, за да постигнем по-висока ефективност и резултати” ще бъде воден от специалния гост лектор Зара Тенчова, управляващ директор и сертифициран терньор на Густав Кезер Тренинг Интернешънъл. Сред основните отличителни характеристики на Microsoft Office 2010 са повишена продуктивност на бизнес процесите, както и възможността, която се открива пред потребителите да работят ефективно без значение от мястото, на което се намират и без значение дали имат достъп до компютър, телефон или браузър.
От Майкрософт уточниха, че Office 2010 е най-успешната бета версия в историята на този продукт. Бета версията на Office 2010 е изпробвана от над 8,6 милиона потребители по света. Над 80% от хората, които са я свалили, я препоръчват, а 9 от 10 потребители смятат, че Office 2010 бета повишава ефективността на работата в сравнение с до този момент използваните продукти.