Победите на Световното първенство по футбол увеличават продуктивността на работното място, разкри европейско проучване сред малките и средни предприятия, проведено от HP.
Повече от половината анкетирани твърдят, че са по-ефективни сутрините след победа на националния им отбор по футбол.
Проучването е проведено по време на груповата фаза от състезанието и потвърждава, че служителите от Великобритания и Холандия получават най-голям стимул от победата, като 63% и съответно 62% твърдят, че са били по-ефективни на работното си място сутринта след победата на техните национални отбори по футбол.
Въпреки това мнозинството от германците са признали, че са били по-малко ефективни на сутринта след срещата (само 47% са били по-ефективни), което подсказва, че от икономическа гледна точка победа за Холандия или Испания (56% от които са били по-ефективни) може да бъде най-желаният изход.
“Световното първенство обикновено сплотява хората – дори и тези, които не се интересуват от футбол. Ясно е, че участието в събитието и оползотворяването на този повишен дух на екипа може само да увеличи производителността на бизнеса както преди, така и на следващата сутрин след срещата”, коментира Луис Касадо, маркетинг директор „Предприятия”, „Решения за печат” (IPG) в HP.
Касадо е от Испания и се надява, че ефективността на сутринта след финалната среща в неделя ще достигне най-високите си нива.