САНТА КЛАРА, КАЛИФОРНИЯ — 12 Юли, 2010 — Днес NVIDIA обяви най-новото попълнение в своята продуктова линия от Fermi-базирани графични процесори (GPU), NVIDIA® GeForce® GTX 460 — което осигурява страхотно DX11 изживяване по време на игра и е с атрактивна цена за своя среден към висок клас пазарен сегмент.
Разработено изначало за DirectX 11 теселация, графичното ядро GTX 460 осигурява чудовищна производителност и до 4 пъти по-висока скорост при изчисления на теселация спрямо конкурентните графични процесори. GTX 460 осигурява достъп до DX11 гейминг с отлична производителност в нов пазарен сегмент, позволявайки на още повече геймъри да могат да се възползват от възможностите на Fermi архитектурата, даваща им достъп до невероятно детайлни герои, виртуален терен и среда с много висока производителност и визуални ефекти по време на игра.
А благодарение на пълната поддръжка на технологията NVIDIA 3D Vision™, GeForce GTX 460 осигурява и графичната изчислителна мощ и видео ресурси, необходими за игра в стереоскопичен 3D режим, както и гледане на Blu-ray 3D филми с висока резолюция.
Ето и какво мислят водещите разработчици на игри за GTX 460:
“ Нашите работни взаимоотношения с инженерите на NVIDIA са отлични. И това ни даде възможност за добавяне на нови невероятни визуални ефекти, като поддръжка за стерео 3D, 3D Vision Surround и PhysX/APEX в Mafia II. С новите графични чипове GTX 460, Epmire Bay оживява, потапяйки играчите в атмосферата на играта както никога досега!”
– 2K Games / Денби Грейс / Главен продуцент на Mafia II
" Capcom работи в тясно сътрудничество с NVIDIA по редица PC заглавия и графичните процесори GeForce винаги са ни помагали да осигуряваме най-доброто изживяване за потребителите по време на игра. GeForce GTX 460 е чудесна видеокарта и нейната отлична производителност и възможности помагат на нашите игри наистина да блеснат."
– Capcom / Джун Текеучи / Генерален мениджър на отдела за разработка и стратегическо планиране
“С GeForce GTX 460, NVIDIA наистина вдига летвата, осигурявайки невероятно бърз DirectX 11 графичен процесор на разположение на потребителите на доста по-изгодна цена. Хардуерната поддръжка на теселация ще даде възможност на игрите да постигнат едно изцяло ново ниво на графиката.”
– Epic Games / Тим Суини / Председател, изпълнителен и технически директор
“ Отлична производителност на страхотна цена – как да останеш доволен?! А с пълната поддръжка за PhysX и 3D Vision, GeForce GTX 460 е и един чудесен графичен процесор за разработка на игри с UDK и игра на UE3-базирани заглавия.”
–Epic Games / Марк Рейн / Вицепрезидент
“Екипът на Civilization V е много развълнуван от високата DirectX 11 производителност, осигурявана в комбинация с добра цена за този клас решения от видеокартите на база на NVIDIA GTX 460 графични процесори. Поддръжката на DX11 функции като теселация и изчислителни шейдъри в GTX 460 позволява на Civilization V да върви по-бързо, като в същото време играта изглежда и по-добре от всякога.”
–Firaxis Games / Дан Бейкър / Графичен дизайнер на Civilization V
“ Кралете и крепостите ще изглеждат грандиозно на GeForce GTX 460. Представете си как мащабните битки със стотици войници, дракони и летящи бойни кораби цепелин ще изглежда фантастично в 3D.!”
– Gas Powered Games / Крис Тейлър / Основател и изпълнителен директор
“Платформите на NVIDIA продължават да бъдат златният стандарт в Id Software за качество, производителност и поддръжка.”
– Id Software / Джон Кармак / Технически директор
С 336 CUDA ядра и 56 текстуриращи оператора, GTX 460 ще се предлага в два различни варианта:
– GTX 460 768MB, със 192-битова шина за достъп до паметта и очаквана цена от 509 лева
– GTX 460 1GB, с 256-битова шина за достъп до паметта и очаквана цена от 589 лева
Версията на GeForce GTX 460 със 768MB видеопамет вече е налична от днес от водещите партньори на NVIDIA, в това число: ASL, ASUS, Colorful, ECS, EVGA, Gainward, Galaxy, Gigabyte, Innovision 3D, Jetway, KFA2, Leadtek, MSI, Palit, Point of View, PNY, Sparkle, Zotac и други. По-широка достъпност на модела GeForce GTX 460 с 1GB видеопамет се очаква до 26 Юли, 2010.