През 2007 година компанията Elvis Presley Enterprises планира да проведе редица мероприятия, с които да привлече вниманието на нова аудитория към личността и творчеството на певеца, съобщава Billboard. Пол Янковски, директор по маркетинг, твърди, че компанията е особено заинтересувана от работата с Интернет ресурси и ще развива страницата за Елвис на сайта MySpace, за да разшири списъка на неговите почитатели.
Като друг потенциално полезен ресурс Янковски споменава и YouTube. Целевата аудитория за инициативата на неговата компания са хората от 12 до 34 години, с особено внимание към възрастовата категория от 18 до 24.
Архивите, свързани с товрчеството и изпълненията на рок легендата, са прекрасен източник на материали за разработване на различни цифрови тактики за музикално съдържание на настолни компютри и мобилни телефони.
Инициативите на Elvis Presley Enterprises са посветени на 30-годишнината от смърта на певеца на 16 август 1977 година. Причината за популяризирането на песните му сред по-младата Интернет аудитория е, че с времето интересът към него спада чувствително.
Досега името на Пресли носеше значителни доходи. За миналата година компанията заработи 42 милиона долара, но годишнината от кончината на певеца й дава възможност да увеличи доходите си.