Водещи фирми от сферата на здравеопазването избраха HP

16.03.2011 г. – HP обяви, че за да добавят стойност не само в клиничното си обслужване, но и във финансово отношение, седем от десетте най-големи компании в целия свят от сферата на здравеопазването са избрали решенията за печат на компанията.(1)

Продукти, решения и услуги на HP за здравната индустрия се използват от организациите, за да компенсират спада на приходите, причинен от икономическата криза, да намалят съкращенията и нарастващата тенденция на допълнително заплащане от страна на пациентите. Например, HP помага на компаниите за здравни услуги да цифровизират медицинските си картони. В същото време здравните компании използват тази информация, за да напътстват пациентите как да се грижат най-добре за своето здраве и за усъвършенстването на новата здравна реформа в САЩ.
 
Според доклад на Forrester Research, една компания за здравни услуги е намалила разходите си, свързани с документооборота с 35%. В същото време същата компания е увеличила продуктивността си и е покачила удовлетвореността на пациентите си след въвеждане на решение за управление на документооборота.(2)
Прогресивните компании за здравни услуги, работещи на американския пазар като Cigna, Health Net, Exempla Healthcare, Centra Health, Humana, Siemens Healthcare, детската болница в Бостън и Регионален медицински център „Сан Хуан“ са се обърнали към HP, за да използват решенията на компанията.
 
Цифровизация и консолидиране на здравната информация
 
Една от най-големите и постоянни грижи на организациите от сектора на здравеопазването е съхранението на здравните картони в дигитална форма. Голям процент от данни като лабораторни изследвания, направени извън заведението, се съхраняват отделно от здравния картон на пациента и при това на различни носители и формати като хартия, видео или текст, написан на ръка.
 
Здравните заведения и осигурителните фондове могат да консолидират тази информация в един файл, който да бъде достъпен за всички организации, използващи HP Distributed Document Capture Solution for Healthcare. Този софтуер за управление на съдържанието опростява и автоматизира въвеждането и съхранението на документи на хартиен носител. Многофункционалните устройства на HP сканират и трансформират документите от хартиен носител в дигитални изображения, които след това се изпращат към сигурно хранилище на информация. Потокът от документи се управлява автоматично между отделните участници в процеса – хора, клиники, бизнес приложения и устройства, без значение в коя част на света се намират.
 
HP Distributed Document Management Solution позволява на клиентите да използват вече направените IT инвестиции. Решението може да работи с повечето видове електронни медицински картони и бизнес приложения, както и с познати софтуерни решения като PeopleSoft, Lawson, Microsoft Office и SharePoint платформи, както и мобилни устройства. Това дава на служителите моментален достъп до документите, от които се нуждаят, без да ги кара да използват нови системи, които не познават и с които не са свикнали.
 
Предотвратяване на фалшифицирането на рецепти
 
Като практична алтернатива на скъпите бланки за рецепти, решението за печат на HP и TROY SecureRxTM позволява на здравните организации да отпечатват рецепти, на които има специални защитни знаци против фалшифициране. Това може да стане с употребата на обикновена офис хартия и лазерните принтери на НР, които поддържат PCL5 скрипт. В крайна сметка това решение може да намали разходите, да подобри употребата на устройствата и да доведе до добро възвръщане на инвестиции.
 
“Употребата на лазерните принтери на HP с технологията TROY SecureRx ни позволява да приложим ефективно електронно решение за рецепти. Нашите лекари вече могат да изписват рецепти бързо и лесно, а в същото време Centra може да предложи конфиденциалност, защото тези рецепти са защитени от копиране или фалшифициране”, каза Бен Кларк, вицепрезидент и главен директор по информационните технологии (CIO), Centra Health.
 
Решението за печат на HP и TROY SecureRx се прилага от все повече и повече здравни заведения и лекари. Клиентите, сред които са Centra Health, детската болница в Бостон и Регионалният медицински център „Сан Хуан“, се радват на повече време с пациентите си, намалени разходи при отпечатването на рецепти и по-малко разговори с фармацевтите за обсъждане на изписаните от тях рецепти.
 
Грижа за клиентите след тяхното напускане на болницата
 
HP Exstream помага на болниците да отговорят на изискванията на американския „Закон за защита и достъпна грижа за пациентите“, включително комуникацията с пациентите след тяхното изписване от болницата.
Центърът за медицински грижи и обслужване проследява броя на повторно приети пациенти, които струват на индустрията 17 милиарда долара на година, и налага парични санкции на болниците с най-високи нива на повторно приети пациенти. (3)
 
“Особено важно е за пациентите да разбират предписанията при изписване и инструкциите за следболничния период, профилактичните прегледи и насоките след приключване на лечението. HP Exstream комуникира по лесен за разбиране формат, като информацията се изпраща по начина, по който пациентите предпочитат: напечатан, SMS съобщение, email съобщение или факс”, каза Ранди Хикел, здравен консултант, Managed Enterprise Solutions, в HP.
 
Cigna, Health Net и Humana, са сред другите компании, които използват решението за по-надеждна и ефективна комуникация със служителите си HP Exstream. Здравните компании могат да намалят значително повторното хоспитализиране и да подобрят резултатите от лечението на своите пациенти с лесни за разбиране и напълно ясни инструкции при изписване.
 
(1) Базирано на данни от ноември 2009 от “Fortune Global 500” 2010 г.
(2) “Три начина да управляваме стойността на документите,” Проучването Forrester Inc., 2 ноември, 2010.
(3) Предоставено от U.S. Troop Readiness, Veterans’ Care, Katrina Recovery and Ira Accountability Appropriations Act 2007
(4) “Повторно хоспитализиране между пациенти в програмата Medicare Fee-for-Service” от Стивън Ф. Дженкс, Марк В. Уилямс и Ерик А. Колман, Нов английски медицински журнал, 2009 г.

Коментар