Повечето търговци считат за успешни груповите пазарувания

Над две трети от търговците, пробвали услугата „оферта за групово пазаруване”, уверяват, че това е била печеливша стъпка, сочи проучване на cutplanet.bg, направено сред 100 различни търговеца, изпробвали този модел за привличане на клиенти.

Браншовете, които са получили най-високи печалби от промоционалните кампании, са здраве и красота (70%), обучение (69%), хотелиерство (67%), спорт (58%), и на последно място, ресторантьорство (55%).

Рентабилността за търговец, предлагащ оферта за групово пазаруване, е ограничена от високото намаление, което трябва да предложи, и от комисионната, която трябва да плати на сайта.

Ключово е спечелването на доверието на клиента още при първото посещение. Веднъж щом клиентите се срещнат с търговеца, зависи от него дали те ще повторят услугата на редовна цена.

По този повод, 76% от анкетираните лица твърдят, че успяват да спечелят част от клиентите. 32% обаче признават, че нямат установени методи, с които да измерят лоялността на клиентите.

Данни от същото проучване разкриват какъв е и процентът на клиентите, които купуват ваучери, но така и не ги използват. Само 12% от анкетираните заявяват, че всички закупени ваучери се използват.

Практиката на няколко сайта за групово пазаруване е да запазят за себе си сумата от неизползваните ваучери. Това е и една от основните причини за недоволството на търговците от този модел.

На последно място, 78% от анкетираните потвърждават, че биха повторили публикуването на оферта в сайт за групово пазаруване.

Тези данни затвърждават, че макар и някои търговци да не постигат краткосрочна печалба от ваучерите, са положително настроени да опитат отново, заключава проучването.

Коментари по темата: „Повечето търговци считат за успешни груповите пазарувания”

добавете коментар...

  1. Митко

    Забелязал съм, че в “http://www.grupovo.bg” има няколко фирми, които много често публикуват оферти. Промоциите са различни и изглежда си промотират с отделни оферти всяка отделна услуга или продукт, който предлагат…явно бизнеса им върви по този начин..

Коментар