За една година, от февруари 2010 до февруари 2011, аудиторията на MaySpace е намаляла почти двойно. Спадът в някога най-популярната социална мрежа се оценява на 43,2%, по данни на comScore.
Посещаемостта през февруари 2011 е намаляла с 14,4% спрямо предходния месец, или от 73 млн. души до 63 млн. Това е много сериозен спад, отбелязват анализаторите.
News Corp., собственикът на MySpace, усилено търси купувач на социалната мрежа. Но резултатите от последната година могат да се отразят много негативно на цената на мрежата.
През 2005 година News Corp. плати $580 млн. за MySpace, но сега е напълно възможно да се раздели с нея за по-малка сума. В края на миналата година мрежата беше променена значително с нов дизайн и концепция за предоставяне на развлекателно съдържание.
Настъплението на Facebook обаче постави под въпрос бъдещето на останалите социални проекти. Мрежата на Зукърбърг расте непрекъснато и вече има аудитория от над половин милирад.