Едва 3% от потребителските жалби до Globul са основателни

София, 29 март, 2011 г. –  Едва 3% е делът на основателните потребителски оплаквания, подадени до GLOBUL през изминалата година. Операторът не отчита ръст в обема на получените жалби, като общият им брой обикновено е между 1900 и 2100 оплаквания на месец при клиентска база от близо 4 млн.потребители.

В рамките на първата временна приемна за потребители на телекомуникационни услуги, специалисти от „Отдел обслужване на клиенти” на GLOBUL обработиха общо 70 жалби, от които само 4 основателни. Приемната бе открита на Световния ден на потребителя – 15 март, по инициатива на Комисията за защита на потребителите, Комисията за регулиране на съобщенията и Комисията за защита на личните данни.

GLOBUL участва и във втората временна приемна за потребители на мобилни услуги на 28 март от 14.30 до 17.30 часа в сградата на КЗП в София, по време на която представителите на оператора успяха да обработят общо 32 жалби. Всички получени оплаквания, включително и от останалите регионални временни приемни в страната, ще бъдат разгледани  допълнително с цел предоставяне на адекватни и индивидуални решения на поставените въпроси.

Като израз на своята открита политика спрямо клиентите, GLOBUL предоставя редица възможности и канали за отправяне на запитвания, въпроси или оплаквания до компанията. Потребителите могат да се свържат с „Отдел обслужване на клиенти” чрез обаждане на кратък номер 123, изпращане на факс или подаване на онлайн  формуляр през официалната страница на компанията.

Подробна информация за продуктите и услугите на оператора, както и отговорите на най-често задаваните потребителски въпроси, са достъпни в секция „Помощ” на уебсайта на GLOBUL.

по темата: „Едва 3% от потребителските жалби до Globul са основателни”

добавете коментар...

  1. Владимир Ванков

    Много малко основателни причини имат!Незнам какво имат предвит под това определение.Писах им няколко пъти с молба за прекратяване на договор на баща ми, тъй-като е с тежък мозъчен инсулт и не може да използва телефона, даже не знае какво е това телефон.Обездвижен е, на легло, без помощ от нас нищо не може да прави, даже и човешките си нужди.Никакъв отговор от Глобул, дори само да ми откажат или нещо подобно.Това не е ли основателна причина?

Коментар