Пазарният дял на Gigaset Communications в Европа според стойността на обема на продаванитепродукти достигна 33%. Това е почти колкото общия пазарен дял на двата следващиконкурента. В Германия пазарния дял на Gigaset достига 60% като чрез своята стратегияоснована на “Произведено в Германия” компанията постига средни продажни цени, значителнопо-високи от средните за пазара в Европа.
Производствената база на Gigaset в Германия вече няколко пъти бе наградена за “Фабрика нагодината”. Супер модерната и автоматизирана производствена линия в Бохолт, Германия вмомента има производствен капацитет от 16 милиона единици годишно и чрез непрекъснатинововъведения в производствените процеси, Gigaset вече може да намали емисиите си навъглероден двуокис с 240 тона и потреблението на хартия със 150 тона на година.
След постигането на лидерска позиция на пазара на телефония за дома, Gigaset вече насочвавниманието си към бизнес сегмента като разширява продуктовата си гама с професионалнирешения за малък и среден бизнес. През 2011 Gigaset ще представи новата си Gigaset Proлиния продукти за малък и среден бизнес.