Mirchev Ideas и Еконт Експрес създадоха интегрирана платформа за доставки

Българската софтуерна компания Mirchev Ideas разработи в партньорство с куриерската фирма Еконт Експрес новаторско решение за интернет магазините в България, улесняващо доставката на поръчаните стоки с куриер. Става въпрос за цялостна интеграция на платформата за онлайн магазини SummerCart.bg на Mirchev Ideas с дейността на Еконт, която отива далеч отвъд попълването на чекбокс за избор на куриер и включва също екстри като интерактивен избор на офиси на Еконт чрез вградена географска карта на Google*, автоматично изготвяне на товарителници, изпращането им в PDF формат, избор на приоритетен ден и час от клиента и др. Партньорството между двете компании създава редица удобства както за онлайн търговците, така и за техните клиенти.

„Да стартираш онлайн магазин вече е по-лесно от всякога. Закупувайки създадената от нас платформа Summer Cart предприемачите могат да осъществят такъв проект за 500 лв. с ДДС. Въпреки това пред успеха на един сайт за продажби остават десетки въпроси, свързани с доставките и логистиката. Затова след като създадохме най-лесната и ценово достъпна платформа за онлайн магазини, ние си поставихме за цел чрез партньорството си с Еконт да отговорим и на нуждите на интернет предприемачите в тази сфера, улеснявайки максимално работата им. Можем да кажем, че благодарение на партньорството между двете компании, модулът за работа с Еконт в системата Summer Cart е достигнал степен на интеграция, която е рядкост дори в световен план и със сигурност е революционно решение в България“ – разказва Георги Мирчев, изпълнителен директор на Mirchev Ideas.

Модулът за автоматично изчисляване на доставките с куриерската компания Еконт Екпрес е достъпен във версия 4.0 на Summer Cart, която е на пазара от ноември 2010 г. Поради големия клиентски интерес и многообразието от услуги на куриерската компания, от тогава до днес модулът „Еконт” е претърпял съществени доработки и разширяване. Новата функционалност вече е напълно готова и е достъпна безплатно за онлайн магазините използващи версия 4.0 на Summer Cart.

Интеграцията между Summer Cart и Еконт Експрес включва автоматично попълване на населени места, когато клиентът започне да въвежда своя адрес в онлайн магазина, изчисляване в реално време на куриерските такси за доставка до адрес и до офис на Еконт, възможност клиентът да вижда в реално време и в реално изражение дали получава отстъпка от доставката, ясно представяне на допълнителни услуги към доставката, както и избор на приоритетен час за доставка със съответната допълнителна такса. Освен това потребителите на онлайн магазините вече могат да направят интерактивен избор на офиси на Еконт чрез географска карта на Google*, използвайки офис локатора на Еконт Експрес. Освен това е създадена функция за автоматично предлагане на тези офиси на Еконт, които са най-близо до населеното място на клиента. Редица удобства има и за онлайн търговеца, който вече може автоматично да подготвя товарителници, директно от административната област на своя онлайн магазин. Освен това при подготовката на всяка товарителница има пълна гъвкавост – търговецът контролира директно от Summer Cart допълнителни параметри и услуги за всяка отделна пратка, като обявена стойност, обратна разписка и стокова разписка, изпращане на SMS при предаване на доставката, предаване на фактура преди плащане на наложен платеж, преглед и тестване на стоката преди плащане, както и уреждане на разходите в случай на отказана пратка.

Освен богатите нови функционалности, изборът на куриерската компания Еконт предоставя на онлайн предприемачите надежден партньор с над 300 офиса на територията на страната, разположени на лесно достъпни места, възможност за оптимизиране цената на доставка при избор от страна на получателя код 2 или 3 до поискване (доставки тип офис на Еконт до врата, или офис на Еконт до офис на Еконт). От важно значение е и също и отстъпката от 20%, която онлайн търговците получават от цените на всички куриерски услуги на Еконт и възможност да прехвърлят отстъпката в полза на клиента. Друго удобство е, че търговецът може да изисква плащане на наложен платеж на трета страна и по посочена банкова сметка. Тази опция е предназначена за елeктронни магазини, които държат част от стоките си на склад, при което ангажимент на куриерите на Еконт е да вземат пратката от трети подател/адрес, а наложеният платеж трябва да бъде изплатен на електронния търговец, който се явява страна по товарителницата. Специално за онлайн магазини куриерската компания предлага също увеличен срок на съхранение на пратките в склад на Еконт, в случай на невъзможност от страна на получателя да ги приеме незабавно, известяване на подателя посредством sms, проверка в електронния кабинет на движението на пратките, както и добавяне на обявена стойност като допълнителна услуга и повишена материална отговорност на куриера до размера й.

Коментар