Интернет търговецът Amazon.com подготвя инвазия в нов сектор от пазара. Компанията ще доставя продукти от висшата мода до домовете на потребителите чрез същия сайт, от който продава електронни джаджи, стоки за бита и др.
Amazon ще си сътрудничи с брандове като Michael Kors, Vivienne Westwood, Catherine Malandrino, Jack Spade и Tracy Reese, разкрива пред Ню Йорк Таймс CEO-то на Amazon – Джеф Безос.
Компанията е известна с ниските си цени и иновациите, които прилага при организация на доставките. Потребителите на модни продукти обаче няма да могат да разчитат на обичайните отстъпки, получавани при покупка на книги и други стоки.
Не за първи път Amazon се опитва да навлезе в търговията с дрехи. По-рано компанията купи сайта за продажба на обувки Zappos.com за над 1 милиард долара и откри собствени сайтове за обувки Endless.com и MyHabit, опита също да създаде бутик Shopbop.
За да успее във висшата мода, Amazon ще използва модели, които позират с дрехите и ги коментират, за да помогнат на купувачите в избора. Новият магазин ще бъде подкрепен със силна рекламна кампания.