За първи път в България фасадите на сгради оживяват чрез иновативната технология „прожекция в движение”. Проектът, създаден от водещата агенция за маркетингови комуникации Публисис МАРК Груп, вече забавлява хиляди минувачи в София през миналия уикенд, като прожектира графити образи върху фасади на сградите от движещ се по улиците Nissan Qashqai. Кампанията, следваща модела на т.нар. технология beamvertising, „съживява“ сцени от рекламния телевизионен клип на компактния SUV модел Nissan Qashqai под мотото „Улови духа на града“. Свидетелите на уникалната прожекция могат да качват свои снимки или видео в интернет на адрес www.qq-tour.net, като по този начин участват в томбола за тест-драйв на Nissan Qashqai.
Последната предвидена прожекция в движение ще се проведе този четвъртък от 21:30 до 23:00 часа. „Попа”, „Раковска” и „Петте кьошета” са само част от ключовите места в центъра на София, които ще оживеят с живата прожекция на забавните анимирани образи. Маршрутът на последния тур от инициативата може се види на сайта www.qq-tour.net.
Чрез прожекция в движение анимираните образи променят динамиката на градската среда в София пред очите на минувачите и пресъздават уникален градски дух. Специално оборудвания за целта Nissan Qashqai вече направи две уникални „прожекции в движение”, преминавайки по предварително избран маршрут в центъра на София и впечатли хиляди минувачи.