Успешни онлайн проекти и кампании получиха признание на Webit Awards

В рамките на Webit Bulgaria Digital Summit за втори път бяха връчени наградите за онлайн ефективност и маркетинг. Журито разпредели номинациите в девет категории, като отличи с престижната награда следните проекти и кампании:

Категория „Бързооборотни стоки“ – фен страницата на Milka България, създадена от Ilyan.com за Kraft Foods Bulgaria;

Категория „Най-добро ползване на социални медии“ – проектът Keep Walking, създаден от Арчър Айдиъс за Авенди;

Категория „Медия“ –  сайтът Woman.bg;

Категория „Ритейл“ – проектът „Пожелай си подарък“, създаден от Sociable за Мол Варна;

Категория „Най-добро ползване на уеб“ – проектът Верея 0.1 , създаден от Optimum Media за Обединена Млечна Компания;

Категория „Най-добро ползване на афилиейт маркетинг“ – сайтът Grabo.bg;

Категория „Най-добро технологично решение“ – мобилното банкиране на Уникредит Булбанк;

Категория „Онлайн банкиране“ – проект Credit plan, създаден от Publicis Modem Cybermark; Ideas Lab, за BNP PARIBAS;

Категория „Лични финанси“ – проект Online.Generali.BG, Дженерали България Холдинг;

Специалната награда на журито получи  видеопорталът Voyo.bg на bTV Media Group.

„Webit Awards са важна част от усилията ни за промотиране на онлайн индустрията и предприемачеството в България“, заяви Председателят на е-Академия и организатор на събитията Webit, г-н Пламен Русев. „Поздравявам всички победители и се надявам следващите номинации да бъдат още по-оспорвани“, допълни той.

Коментар