В рамките на Webit Bulgaria Digital Summit за втори път бяха връчени наградите за онлайн ефективност и маркетинг. Журито разпредели номинациите в девет категории, като отличи с престижната награда следните проекти и кампании:
Категория „Бързооборотни стоки“ – фен страницата на Milka България, създадена от Ilyan.com за Kraft Foods Bulgaria;
Категория „Най-добро ползване на социални медии“ – проектът Keep Walking, създаден от Арчър Айдиъс за Авенди;
Категория „Медия“ – сайтът Woman.bg;
Категория „Ритейл“ – проектът „Пожелай си подарък“, създаден от Sociable за Мол Варна;
Категория „Най-добро ползване на уеб“ – проектът Верея 0.1 , създаден от Optimum Media за Обединена Млечна Компания;
Категория „Най-добро ползване на афилиейт маркетинг“ – сайтът Grabo.bg;
Категория „Най-добро технологично решение“ – мобилното банкиране на Уникредит Булбанк;
Категория „Онлайн банкиране“ – проект Credit plan, създаден от Publicis Modem Cybermark; Ideas Lab, за BNP PARIBAS;
Категория „Лични финанси“ – проект Online.Generali.BG, Дженерали България Холдинг;
Специалната награда на журито получи видеопорталът Voyo.bg на bTV Media Group.
„Webit Awards са важна част от усилията ни за промотиране на онлайн индустрията и предприемачеството в България“, заяви Председателят на е-Академия и организатор на събитията Webit, г-н Пламен Русев. „Поздравявам всички победители и се надявам следващите номинации да бъдат още по-оспорвани“, допълни той.