Twitter ще спечели два пъти повече от мобилна реклама тази година, в сравнение със своя конкурeнт Facebook. Приходите на микроблогърската услуга ще достигнат $129,7 млн., докато Facebook ще привлече $72,7 млн., по данни на eMarketer за американския пазар.
Към 2014 г. ситуацията ще се промени. Приходите на Facebook ще достигнат $629,4 млн., а Twitter ще изостане с постъпления в размер на $444 млн. Като цяло, пазарът в САЩ ще нарасне до 12 милиарда през 2016 г., прогнозира eMarketer.
Безспорен лидер в сегмента на мобилната реклама е Google, който държи 56% от продажбите. В момента Twitter има превъзходство над Facebook, тъй като социалната мрежа дълго време се бавеше с усвояване на пазара за мобилна реклама. В близко бъдеще обаче Facebook ще бележи стабилен ръст в сегмента, очаква анализаторската компания.