GLOBUL стартира нова промоционална кампания в рамките на партньорството си с „Манчестър Юнайтед“. Благодарение на нея, българските привърженици на „червените дяволи“ ще могат да спечелят 10 билета за домакински мач на отбора и оригинални фен-артикули на клуба.
Кампанията ще се проведе в периода 6 октомври – 11 ноември под мотото „Викай за Манчестър Юнайтед” и ще включва специално разработена онлайн игра, както и промоционални активности в цялата страна.
В интерактивната игра ще имат възможност да се включат всички съществуващи клиенти на GLOBUL, които са подписали абонаментен договор или са се регистрирали като потребители на предплатени услуги до 1 септември включително. За да участват в томболата с наградите, те трябва да се регистрират на сайта на играта: http://shout.globul.bg/ в периода на промоцията и да отбележат пет гола при изпълнение на пет виртуални дузпи.
Десетима от всички участници, които са се справили успешно със задачата, ще спечелят билет за мача от Шампионска лига „Манчестър Юнайтед“ – „Клуж“, който ще се играе на стадион „Олд Трафорд“ на 5 декември. В наградата са включени още самолетен билет и нощувка в хотел. Победителите в играта ще бъдат уведомени с телефонно обаждане, а списък с техните имена ще бъде публикуван на www.globul.bg.
Като част от кампанията, GLOBUL организира и поредица от специални събития в София, Пловдив, Бургас, Варна, Стара Загора, Русе и Велико Търново. По време на събитията, всички желаещи ще могат да се регистрират за участие в промоционалната игра и да изпробват късмета си на място. Тези от тях, които успеят да реализират пет попадения от пет опита на виртуалния футболен терен, ще спечелят оригинален аксесоар на „Манчестър Юнайтед“ и ще се включат в томболата за голямата награда – билет за мач.
Първото събитие от кампанията ще се проведе на 6 октомври, събота, от 12:00 до 18:00 часа на площада пред „Народния театър“ в столицата, а следващото ще се състои в неделя, 7 октомври, по същото време на площада пред Централната поща в Пловдив.