Samsung планира смяна на визията и настъпление в нови бизнес направления. Очаква се компанията да представи новото си лого на изложението за потребителска електроника CES 2013 през януари в Лас Вегас, твърди ChannelNews.
Корейският гигант вече е ангажирал дизайнера Скот Бедбъри, който преди работеше за Nike и Starbucks. На промяна подлежи всичко – от генералната визия на компанията до рекламните тактики.
Samsung ще иска да покаже как нейните иновации се вписват в различните начини на живот, така както Nike прави с продуктите си за спорт.
В допълнение, компанията ще обяви на CES 2013 нови смарт телевизори, базирани на OLED дисплеи. Очаква се също интеграция на операционната система bada OS и Smart TV, съобщи SmartHouse.
В момента bada се използва в някои смартфони на Samsung, но компанията вярва, че платформата може да се адаптира успешно към смарт телевизорите с цел предлагане на приложения, съдържание и реклама.
Плановете на Samsung подсказват, че компанията иска да създаде собствена хардуерно-софтуерна екосистема, подобно на това, което започна Microsoft с таблета Surface, и което Apple вече е постигнала.
За хардуерната добре, но по отношение на софтуерната … какво имат те за момента?