Москва, 31 януари 2013г. – Samsung Electronics, Глобален партньор на Олимпийските игри, представя своята кампания, с която да подкрепи Зимните Олимпийски игри в Сочи през 2014г. – ключово събитие в историята на модерна Русия и международния спорт.
След успеха на Олимпийските игри в Лондон през 2012г. Samsung ще опита да превърне Сочи 2014 в най-иновативните и достъпни Игри в историята на Олимпиадата. Като част от своята стратегия „Олимпийски игри за всички”, Samsung планира да осъществи няколко инициативи в подкрепа на Сочи 2014, сред които: Отбора на Samsung – програма, която ще събере на едно място много обещаващи атлети от целия свят и Public WOW (Wireless Olympic Works) –комуникационни платформи, които от една страна имат за цел да привлекат повече фенове на спорта от цял свят,които ще се вземат участие в ИГРИТЕ и от друга които ще предоставят бързо актуална информация за събитието. Освен това компанията планира да продължи своята международна програма, наречена Samsung Global Blogger, която цели да подкани блогъри да отразяват Олимпийските игри и събитията около тях.
Samsung планира да привлече топ атлети, които да се включат в усилията на компанията да промотира Олимпийското движение и да създаде лични взаимоотношения между спортисти и фенове, като по този начин прави Олимпийските игри достъпни за всички.
Днес Samsung представи първите си подръжници в лицето на атлети от Русия, които ще се включат в глобалната маркетингова кампания на компанията, като общуват с феновете по време на създаването на Сочи 2014. Отборът на Samsung започва своето формиране с Елизавета Туктамишева, Никита Крюков и Татяна Бородулина и обещава да обедини част от най-добрите спортисти в света.
„За мен е огромна чест да бъда част от Отбора на Samsung,” каза Татяна Бородулина. „С удоволствие се присъединявам към Samsung в кампанията за популяризиране на Олимпийското движение, спорта и здравословния начин на живот сред феновете по целия свят. Радвам се, че със своя личен пример мога да покажа, особено на младото поколение, че спортът зависи най-вече от това да вярваш в себе си и да го превърнеш в постоянна част от своя живот.”
Посланикът на Samsung Мария Шарапова, която подкрепи кандидатурата на Сочи за домакин на Зимните Олимпийски игри, също ще участвува в Отбора на Samsung, за да вдъхнови хората да се занимават със спорт и да участват в Игрите.
В допълнение към Отбора на Samsung, инициативите на компанията за Сочи 2014 ще включват интерактивна комуникационна платформа, наречена WOW (Wireless Olympic Works). Платформата WOW ще позволи на Олимпийското семейство, включващо ВИП гости, организатори, персонал и официални лица, да получават най-новата информация за Игрите през своите официални за Олимпийските игри смартфони Samsung. Уникалната комуникационна платформа ще бъде достъпна и публично за феновете на Зимните Олимпийски игри в Сочи в целия свят през повечето смартфони. Уникалната услуга Public WOW ще осигурява на спортните почитатели и медиите безплатен достъп в реално време до новини и други видове информация за Игрите, включително актуален график за събития, прогноза за времето, както и последните резултати, статистики за разпределението на медали и постигнатите рекорди.
Международната програма за блогъри, наречена Samsung Global Blogger, която се осъществява успешно от Олимпийските игри в Нагано през 1998г., е знакова маркетингова инициатива на Samsung, създадена, за да обедини феновете на спорта по света, които искат да посетят Сочи по време на Олимпийските игри и да наблюдават пряко всички събития. Благодарение на иновативните безжични технологии на Samsung, всеки участник в програмата Samsung Blogger Global ще може да сподели своите впечатления от Сочи 2014 с целия свят.
Samsung ще обогати допълнително Олимпийското изживяване чрез своя флагмански телефон за Олимпийските игри, за да предложи значимо и забавно изживяване преди и по време на Зимните игри в Сочи. Смартфон технологията на Samsung ще създаде силна връзка между феновете и Олимпиадата и ще бъде център на социалните активности покрай Сочи 2014.
„Samsung помага на Олимпийските игри в Сочи през 2014г. да се превърнат в първата наистина социална Зимна Олимпиада, като позволи на феновете да участват активно и да споделят своите впечатления навсякъде и по всяко време. Освен това ще осигурим последно поколение безжични технологии на Олимпийското семейство, за да допринесем към успешното провеждане на Игрите,” каза Юнг Кук Ли, Вицепрезидент и ръководител на Global Sports Marketing в Samsung Electronics. „Чрез своето спонсорство на Олимпийските игри, Samsung иска да се обвърже емоционално с потребителите и да се превърне във вдъхновяваща компания на глобално ниво.”
Със своята технология за безжични комуникации и останалите си инициативи, Samsung помогна в превръщането на Лондон 2012 в Олимпийски игри за всички. Samsung покани 76 от най-креативните млади хора в света на неповторимо посещение на Олимпийските игри като част от програмата Samsung Blogger Global и символично сподели изживяването от Олимпийската щафета с повече хора по света чрез кампанията си Samsung Hope Relay. Най-новите смартфони на Samsung бяха включени в невероятно шоу по време на Откриващата церемония и бяха показани в Олимпийското село и в Лондон по време на Лондон 2012.
„Стратегията на кампанията на Samsung за Олимпийските игри, която кани и включва повече хора по света да вземат уастие в Игрите, които да , отговаря напълно на нашата визия за Сочи 2014. Силно привестваме плановете на Samsung и очакваме, че те ще играят ключова роля в повдигането на Олимпийския дух,” каза Дмитри Чернишенко, Президент и CEO на Олимпийския и Параолимпийския организационен комитет за Сочи 2014.
„Samsung е дългогодишен поддръжник на Олимпийските игри. Благодарение на техните водещи технологии, ние можем да споделим всички паметни моменти, вдъхновяващите постижения, емоциите и празненствата на Олимпийските игри със своите семейства и приятели,” каза Тимо Лумме, Управляващ директор на IOC Television & Marketing Services.