На 14 май, понеделник, с акцията „Бърз или мъртъв” стартира поредица от кампании, които представят първата оналйн медиа за София – http://www.zagrada.bg/ – “За Града, който споделяме”.
Кампаниите „Уморих се да живея в този град. Искам нов”, „Бърз или мъртъв по пешеходните пътеки в София”, „Кои са най-опасните дупки на София” и „Ако не искаш да стъпиш на кучешкото…” ще се проведат в продължение на пет дни по улиците на София.
Акцията „Бърз или мъртъв” стартира в 10. 45 на кръстовището на ул. „Раковски” и ул. „Иван Вазов”. Специални екипи ще се грижат за безопасното пресичане на пешеходците, ще им припомнят правата, които имат като такива и ще съветват шофьорите да се съобразяват с хората по улиците.
Заповядайте да видите старта на кампанията и първите реакции на столичани в 11. 00 часа на кръстовището на ул. „Раковски” и ул. „Иван Вазов”.
В понеделник акцията „Уморих се да живея в този град. Искам нов” ще се проведе в районите около НДК, ул. „Раковски”, бул. „Патриатх Евтимий” и бул. „Васил Левски” като призив към гражданите на София, че от тях зависи градът да се промени.
„Кои са най-опасните дупки на София” е кампания, чрез която в продължение на 14 дни софиянци ще имат възможността да подават сигнали за опасните места по улиците, след което общината ще бъде алармирана за тях.