Нежният пол вече доминира аудиторията на интернет, със сигурност поне в Англия. В ключовите възрастови групи от потребители на глобалната мрежа преобладават жените, установи проучване на британската Ofcom.
Една от основните тенденции е феминизацията на интернет, заключават анализаторите. В началото на 90-те на миналия век мрежата посещаваха основно мъже, но днес жените прекарват повече време онлайн от мъжете във възрастовата група 25-49 години.
Забележителна е и активността на пенсионерите сърфисти в уеб. Хората над 65 години се потапят все повече в глобалната мрежа, като изследването дори твърди, че възрастните прекарват най-много време в нета, в сравнение с останалите категории потребители.
Анализаторите обясняват феминизацията на интернет с това, че много жени си стоят вкъщи и имат време за сърфиране, от една страна, и с появата на интересни сайтове за дамската аудитория, от друга. Социалните мрежи пък имат основна заслуга за пристрастяването към интернет на тийнейджърките, които си клюкарстват редовно онлайн.
Телевизията, интернет, телефоните и радиото гълтат средно по 50 часа от седмицата на един човек, установява проучването на Ofcom. Резонно, делът на интернет в този микс от занимания нараства.