Ще въвеждат системи за управление на опашките

Заповед на министър Николай Василев открива процедура за доставка на автоматизирани системи за управление на административното обслужване на чакащи клиенти („управление на опашките”).
Внедряването на системите ще се реализира за нуждите на Министерството на вътрешните работи (МВР), Министерството на финансите (МФ), на общинските и на областните администрации, съобщиха от МДААР (Министерство на държавната администрация и административната реформа).
Въвеждането на системата цели да осигури ефективна организация на административното обслужване на чакащите клиенти, както и контрол върху работата на служителите и предоставяне на статистическа информация.
Системите за обслужване на чакащи клиенти трябва да могат да се адаптират по места и да позволяват управление според принципа „всички услуги на едно гише" и според специализираното разпределение на работните места. Те трябва да съдържат клиентски терминал, оборудван с уред за издаване на билети; екрани на всяко гише в зависимост от броя им; комбиниран екран, разположен на мястото за изчакване, като системата може да поддържа повече от един екран.
Автоматизираните системи трябва да осигуряват възможност и за отдалечено подаване на заявки (резервиране) чрез интернет и SMS, както и обратно уведомление на клиентите по същите канали.
Избраният при тръжната процедура доставчик трябва да осигури инсталиране на системите, въвеждане в експлоатация, обучението на служителите и гаранционната поддръжка. Документация за участие в процедурата може да бъде закупена от МДААР (Аксаков 1) в периода от 23 август до 9 октомври т.г. Срокът за подаване на заявления за участие в процедурата изтича на 9 октомври, а цената на документацията е 240 лева.

Коментар