Netgear отчете 15-кратен ръст на българския пазар за една година

 
Мрежовата комапания Netgear е увеличила продажбите си у нас над 15 пъти за една година, съобщи на среща с журналисти Лара Фюленбах, търговски представител за Източна Европа. Това е периодът от Q2″06 до Q2″07, или откакто компанията си сътрудничи със Солитрон, който е единственият й дистрибутор в България.

Производителят на мрежово оборудване дължи успеха си в световен мащаб на работата с водещи дистрибутори и на уникалния бизнес модел, който включва няколко нива за проникване на пазара, поясни PR мениджърът на Netgear за Централна и Източна Европа Карстен Кунерт.

Първо, компанията анализира различни сегменти от пазара, за да изследва техния потенциал. Стигайки до заключение, че в даден сегмент съществува бизнес потенциал, Netgear определя неговите нужди и създава продукт, който задоволява потребностите. Фирмата поддържа отношения с много партньори, което й позволява да разработи възможно най-бързо нужния на пазара иновативен продукт и да бъде първата, която го предлага.

Netgear в никакъв случай не се стреми да разполага с най-евтиния продукт на пазара, подчерта Кунерт. Компанията се опитва да предлага устройства с висока потребителска стойност на достъпни цени.

Фокусът на Netgear са малките и средни предприятия (МСП) и домашните потребители, за които доставчикът готви обширен набор от продукти, вкл. и в сравнително нови области като безжичната технология Wireless–N (802.11 n) и мрежовата свързаност през електрическата инсталация, позната като Powerline.

С продуктите от линията Powerline домашните потребители могат да създават мрежа между стаите на един етаж или в един апартамент. С включване на един адаптер в електрическата мрежа в детската стая, например, и с друг в електрическата мрежа на всекидневната, се изгражда мрежа между двете стаи, която позволява прехвърляне на всякакъв вид данни. Тази система обаче не е подходяща за установяване на мрежа между етажи.

Netgear работи в няколко основни насоки при продуктите за двата сегмента. В частта за МСП, приоритет на компанията са разширяването на портфолиото от интелигентни комутатори (Smart Switch), повишаване на надеждността на безжичната свързаност с поддръжка на новия 802.11 n стандарт, подсилване на сигурността, повече VoIP решения и въвеждане на нова фамилия външни системи за съхранение ReadyNAS.

Що се отнася до продуктите, насочени към домашните забавления, Netgear ще съсредоточи усилията си в опростяване на настройката и инсталацията на продуктите, както и в постигане на по-достъпни цени на безжичните устройства.

Коментар