Много фирми смятат, че инвестирането в онлайн маркетинг не носи ползи за бизнеса им, особено когато става дума за pay-per-click (плати за клик) реклама. Предприемачите от малкия бизнес обикновено не разполагат с необходимите ресурси, за да управляват ефективно онлайн маркетинга, или нямат достатъчно опит, за да имплементират продуктивни pay-per-click рекламни кампании. Често резултатът от кампаниите е множество кликове, но само няколко или без никакви продажби.
Pay-per-click е само едната половина на уравнението за успех
Веднъж, след като сте постигнали желания трафик, трябва да го превърнете в купуващи клиенти. Подобряването на конверсията на сайта може да бъде работа за пълен работен ден, както е в повечето големи компании. Много собственици на сайтове имат прекалено малко познания или интерес, за да създават и тестват динамично съдържание с цел да се подновява постоянно процесът за взимане на решение за закупуване или да се оценяват слабите страни на сайта.
Не правете грешката да смятате, че подобряването на конверсията на вашия сайт е маловажна. А ако успеете и да намалите разходите, свързани с увеличаването на трафика на вашия сайт, то уравнението може да се промени във ваша полза.
Инвестирайте средства в подобряване на вашите резултати при органично търсене. Започнете с основните неща за on-page и off-page оптимизация.
On-page фактори за оптимизация
Когато става дума за on-page фактори за оптимизация, се има предвид правилното използване на HTML кода, чрез който да се укаже на търсачките за какво е вашият сайт и кои ключови думи най-добре дефинират вашето предлагане. Когато on-page оптимизацията бъде направена правилно, тя ви предоставя силна платформа за подобряване на вашите естествени резултати от търсене.
Най-важните on-page фактори включват мета тагове, поставяне на ключова дума, гъстота на ключовата дума и текстови линк. Използвайки правилните мета тагове в правилния формат, поставяйки ключови думи във вашето съдържание, използвайки правилните стилове и оптималното пласиране на страницата, можете да подобрите значително органичните резултати от търсене.
Когато работите по своя уеб сайт, уверете се, че целият код е съвместим с WC3 и че използвате стилове за форматиране. Поставянето на JavaScript или друг излишен код в сайта ви може да затрудни търсачките да разберат вашето съдържание.
Off-page фактори за оптимизация
Фактори като линк популярност и ранкиране на страница се отразяват много силно върху вашите естествени резултати от търсене. Внимавайте и следете конкуренцията на другите уеб сайтове, които се опитват по оптимален начин да пласират вашата ключова дума или ключова фраза. Това също може да усложни вашата задача.
Най-добре е да започнете off-page оптимизацията чрез създаване на линкове. Намерете други уеб сайтове, които са склонни да си размените линкове. Поставете еднопосочен линк на техните сайтове към вашия или сложете линк, водещ до уникално съдържание или инструмент, който вие предлагате. Карайки другите сайтове да насочват към вашия, вие се движите в правилната посока към подобряване на органичните резултати от търсене.
Генерирането на трафик към вашия сайт може да бъде осъществено чрез онлайн реклама, pay-per-click маркетинг и органични резултати от търсене. Много често хората си мислят, че pay-per-click рекламата е бърз начин да се постигне Интернет богатство, но вместо това бързо откриват, че се случва точно обратното.
Ако използвате SEM (search engine marketing), за да рекламирате вашите продукти, то направете така, че той да е само част от цялостната ви маркетингова стратегия. Отделете време, за да подобрите вашите органични резултати от търсене и уравнението на Интернет маркетинга ще заработи във ваша полза. Този метод е доста по-евтин и може да генерира значителен трафик на вашия уеб сайт.