Нов център ще консултира бизнеса за CRM проектите

Компанията “Н Консулт” създаде специализиран консултантски център, който ще помага на фирми и публични организации в техния CRM или CallCenter проект.
   
Внедряването на информационната система е последният, завършващ етап от един CRM проект. Преди това фирмата трябва да е наясно с ред други неща, за да не вземе погрешно решение и да постигне желаните резултати”, обосноваха от Н Консулт нуждата от подобен специализиран център.
   
Напоследък съкращението CRM придоби доста широка популярност, но все още са малко хората, които знаят какво точно е това, посочват още експертите от CRM.heypr.com.
   
CRM се използва за обозначаване на софтуерни продукти за управление на маркетинг, продажби, обслужване на клиенти и организация на офис дейностите – т. нар. Customer Relationship Management системи, уточниха от компанията.

Коментар