Toshiba иска 15% световен дял при лаптопите

Тoshiba си постави за цел 15 на сто от световния пазар на ноутбуци. Koмпанията смята да постигне това до 2010 г., като се фокусира върху развиващите се пазари.
В плановете влизат Китай, Виетнам и Тайланд, които все още демонстрират двуцифрен ръст всяка година, съобщават източници от представителството на Toshiba в Тайван.
Повечето топ производители предпочитат да изчакат Intel официално да обяви Centrino 2 (Montevina), преди да пуснат новите си модели лаптопи. 
Toshiba обаче упорито пласира нови продукти, базирани на интелската платформа Santa Rosa Refresh – най-вече в 13 до 15-инчовия мобилен сегмент.
ОDM партньори на марката са Quanta Computer, Compal Electronics и Inventec. Доставките на Toshiba преносими компютри за Европа и другите по-малки региони са поверени на Compal и Inventec, а Quanta снабдява пазарите на Северна Америка и Азиатско-тихоокеанския басейн.

Коментар