„Знаем какво струва оцеляването на малките и средни фирми в настоящата ситуация в България и работим в тяхна полза“, заявиха от Микроинвест – една от най-големите софтуерни компании в страната, разработчик на счетоводни продукти и търговски софтуер за управление на магазини и ресторанти.
При ежедневната работа на компанията с малки магазини и ресторанти, като все по-наболял се очертава въпросът за конкуренцията от страна на големите международни вериги, които внасят продукция на по-атрактивни цени. Малките и средни предприятия от сферата, в която работи Микроинвест, разчитат единствено на собствен капитал и труд, чрез които трябва да достигнат нивото на големите играчи от бранша, коментираха от компанията.
„Микроинвест се явява основен източник на подкрепа по отношения на софтуерното обезпечение на разумна цена за малкия и среден бизнес в България“, допълниха от разработчика на най-популярния безплатен продукт за фактуриране у нас – Invoice Pro. Към моментa десктоп приложението Microinvest Invoice Pro и безплатната уеб базирана система за издаване на онлайн фактури invoicepro.bg се използват от над 20 000 потребители ежедневно, по данни на компанията.
Наскоро Микроинвест отвори нов централен офис в София, който е проектиран така, че да улесни обслужването на потребителите – на комуникативно място в близост до Околовръстен път, с отделни паркинги за служители и клиенти, конферентна и демонстрационни зали и други удобства. Клиентите на компанията ще могат да разгледат и тестват софтуерните продукти и цялостните решения на Микроинвест в специален шоурум.
Инвестицията в триетажния офис на площ от 1100 кв.м. възлиза на 2,5 млн. лв., като най-значимият транш е направен през втората половина на 2016 г., в която Микроинвест постига 16% ръст на приходите спрямо предходната 2015 г.
Компанията поставя акцент към цялостните системи (софтуер и хардуер), които са подбрани с подходящи параметри за безпроблемна работа на счетоводители, администрация и собственици на ресторанти и магазини. „Искаме да предложим максимално опростена дигитална среда за работа“, подчертаха от компанията – лидер в търговския софтуер за малкия бизнес у нас.
Същевременно, Микроинвест работи активно за налагане на търговския софтуер (серията Microinvest Склад Pro) на международните пазари. „Имаме екип от 10 човека, които се грижат за международното бизнес развитие на компанията, млад екип от 29 програмисти, които непрекъснато разработват нови приложения и обновяват настоящите спрямо законодателните промени“, разказаха от Микроинвест.
„Смело можем да се похвалим, че софтуерът за управление на ресторанти и магазини на Микроинвест успешно се налага в над 20 държави, сред които са Русия, Казахстан, Туркменистан, Украйна, Молдова, Кения, Руанда, Южна Африка, Румъния и Куба. Нашата компания е единствената българска фирма, която предлага търговски софтуер на арабски език. Имаме партньорски отношения с няколко компании в Обединените Арабски Емирства, Саудитска Арабия, Кувейт и Бахрейн“, допълниха от разработчика.
Една от основните цели на Микроинвест за външните пазари през настоящата година е да достигне 30% увеличение на продажбите в арабските държави. Същевременно, компанията стартира нов проект у нас – micro.bg, който представлява уеб базирана система за управление на магазини и складове.
Ха за клиповете в youtube (за сайта micro.bg) дали са си платили авторските права