Microsoft отчете $4,8 млрд. чиста печалба за третото тримесечие на финансовата 2017 г. Приходите на компанията за периода януари-март възлизат на 22,1 млрд. долара, сочи финансовият доклад, публикуван тази седмица.
Пакетът Office и облачните услуги са основни катализатори на растежа, силно се представя и Windows, с увеличаване на приходите от OEM лицензи.
Постъпленията на Microsoft от направлението „Productivity and Business Processes” са нараснали с 22% и достигат $8,8 млрд. за отчетния период. Комерсиалните Office продукти и клауд услугите бележат ръст от 7%.
Що се отнася до Office и клауд услугите за крайни потребители, там също се наблюдава ръст и той е цели 15%. Microsoft съобщава за 26,2 милиона абонати на Office 365 към момента.
LinkedIn, бизнес социалната мрежа, която Microsoft купи миналата година, допринася с $975 млн. за приходите на компанията. Дивизията „Intelligent Cloud” постига ръст от 11% до $6,8 млрд., докато направлението„More Personal Computing” регистрира спад от 7% до $8,8 млрд.
Най-разочароващи обаче са резултатите на дивизията Surface, поради отсъствието на нови модели. Приходите от този бизнес падат с над 26% за тримесечието. От друга страна, постъпленията от Windows OEM са нараснали с 5%, а комерсиалните Windows продукти и облачни услуги бележат ръст от 6%.
Главният изпълнителен директор Сатя Надела похвали клауд бизнеса на Microsoft, предвид, че компанията направи преход от софтуерно-фокусиран бизнес към такъв, при който на първо място са мобилността и облакът.
Резултатите за тримесечието отразяват доверието на клиентите в Microsoft Cloud, посочи CEO-то. От големи международни компании до малки и средни бизнеси и некомерсиални организации – всички те ползват клауд платформата на Microsoft, за да поддържат дигиталната трансформация, каза още Надела.
Аз конкретно на новините вярвям на под 49 процента. Мъдрият ми, покоен баща ме учеше да не вярвам на средствата за масова комуникация, или ако мога да чета между редовете. Преди не вярвах, а наскоро започнах да чета.
Иван Петров разбирам, че тролиш за да увеличиш коментарите в technews.bg (както всъщност направи и в другата тема), но не е това начина.
За сериозна работа и за професионалисти MS Office 365 върши чудесна работа.
ами предполагам е от корпорации, примерно outlook 365 си е облак, на много фирми и корпорации майлите им са при тях, лично моето обкръжение от фирми и корпорации всичките са на 365
+11% при ценова война ?
Как m$ излъгаха .
Місrоѕоft, Аmаzоn и Gооglе цeнoвa вoйнa
в ceĸтopa нa oблaчнитe ycлyги. Aĸo пo-paнo вoйнaтa ce вoдeшe в ceгмeнтa нa виpтyaлнитe мaшини, ceгa щe пaдaт цeнитe нa xpaнилищaтa и бaзитe дaнни.
Aнaлизaтopи oчaĸвaт цeнoвaтa вoйнa дa пpoдължи в cлeдвaщитe 18 мeceцa.
Πpeз пocлeднaтa гoдинa тapифитe зa изпoлзвaнe нa xpaнилищa зa дaнни ca нaмaлeли cpeднo c 14%.
цeнитe нa виpтyaлнитe мaшини ca пaднaли зa cъщия пepиoд caмo c 5%
Pязĸoтo пoнижaвaнe нa xpaнилищaтa зa дaнни зaпoчнa пpeз тpeтoтo тpимeceчиe нa 2016 г., ĸaтo нaй-нaпpeд пoeвтиняxa ycлyгитe нa ІВМ ЅоftLауеr,
a впocлeдcтвиe цeнитe cвaлиxa Аmаzоn, Gооglе и нaĸpaя Місrоѕоft. Cлeдвaщoтo пoлe нa цeнoвa вoйнa щe cтaнaт бaзитe дaнни
нaй-дoбpият oблaчeн дocтaвчиĸ пo cъoтнoшeниe цeнa-ĸaчecтвo в ceгмeнтa ІааЅ (инфpacтpyĸтypa ĸaтo ycлyгa) e 1&1(100 тoчĸи), cлeд нeя щe ce нapeдят
Gооglе c 48 тoчĸи,
Місrоѕоft – c 27 тoчĸи и
Аmаzоn – c 24
Дpacтичнoтo нaмaлявaнe нa цeнитe нa eдни или дpyги ycлyги нe e pядĸo явлeниe пpи oблaчнитe дocтaвчици. Taĸa нaпpимep, в нaчaлoтo нa aпpил Місrоѕоft cвaли pязĸo тapифитe зa cвoитe виpтyaлни cъpвъpи, ĸoитo ca чacт oт oблaĸa Аzurе – изпoлзвaнeтo нa мaшини c 5,6 ТВ ЅЅD пoeвтиня c 60-69%. Місrоѕоft пpизнa, чe иcĸa дa пpиpaвни цeнитe cи дo тeзи нa лидepa Аmаzоn.
Гoлямa цeнoвa вoйнa в oблaчния бизнec ce paзpaзи и пpeз фeвpyapи 2014 гoдинa. Toгaвa Аmаzоn cвaли цeнитe нa cтaндapтнoтo xpaнилищe Аmаzоn Ѕіmрlе Ѕtоrаgе Ѕеrvісе c 6-22%, в зaвиcимocт oт oбeмa, a нa Аmаzоn Еlаѕtіс Вlосk Ѕtоrе – c цeли 50%. Beднaгa cлeд тoвa Місrоѕоft нaмaли цeнитe нa диcĸoвoтo пpocтpaнcтвo зa ВLОВ oбeĸти c дo 28% и ocвeн тoвa нaпpaви пo-дocтъпни c 50% тpaнзaĸциитe c xpaнилищa.
Дивизията „Intelligent Cloud” постига ръст от 11% до $6,8 млрд.,
Всички предлагат cloud – как при таква конкуренция е +11% ?