Пуснаха българско решение за е-магазини

Софтуерната компания Mirchev Ideas представи българско решение за онлайн магазини и електронна търговия. Summer Cart включва всички необходими функционалности за стартиране на електронна търговия: продуктов каталог, възможност за онлайн поръчки, кошница за пазаруване, осъществяване на промоции, плащане и доставки.

Платформата дава възможност и за индивидуален подход към клиентите, като търговецът може да им предложи специални отстъпки и купони. Summer Cart предлага и мощни маркетингови инструменти за привличане на нови клиенти от рода на „Най-продавани продукти“, „Подбрани продукти“, „Най-нови продукти“ и „Последно разгледани“.

Решението включва вграден CMS (Content Management System – Система за управление на съдържанието), който дава възможност на потребителя да добавя, премахва или променя съдържание на сайта си.

Summer Cart поддържа множество чужди езици, както и 39 валути, чиито курсове се актуализират автоматично, което го прави подходящ за обслужване на клиенти от цял свят.

Приложението е съвместимо с всички популярни разплащателни системи, вкл. Visa, MasterCard, Maestro, PayPal, Google Checkout и др. Англоезичното издание на продукта е внедрено и работи в десетки чуждестранни компании, съобщиха от разработчика.

„Малко фирми у нас могат да си позволят скъпи чуждестранни решения за електронни магазини, а до сега липсваше продукт, който да е в достатъчна степен съобразен с особеностите на българския пазар. Затова създадохме решение, което съчетава богата функционалност и достъпна цена, позволявайки на компаниите да стартират бързо продажбата на стоки по интернет“, заяви Георги Мирчев, изпълнителен директор на Mirchev Ideas.

Коментар