За поредна година COMPUTER 2000 покани своите най-добри партньори на ежегодно организиращатасе от фирмата дилърска среща. Мястото за обучение, релаксация и много забавления тази година бешелуксозен хотел в полите на Витоша. На срещата присъстваха дилъри от цялата страна, а също и чуждестранни гости, регионални мениджъри на марките, на които COMPUTER 2000 е официален дистрибутор.
Българският дистрибутор отново показа неподражаем стил в организирането на събития от подобен род, като успя да представи на своите най-добри дилъри новите продукти сред максимален лукс и комфорт и да се погрижи за тяхното добро настроение. Приятните изненади бяха много, както по време на презентациите, така и по време на вечерната шоупрограма. Те се изразяваха в различни видове игри, томболи, поощрителни награди и други.
Станислав Костадинов, Управител на COMPUTER 2000 откри срещата с кратка реч, като обяви 2008 за най-успешната за компанията година и благодари на всички присъстващи за проявения интерес и пожела на партньорите дълготрайно и взаимоизгодно сътрудничество.
След него презентации изнесоха Светослав Григоров, Продуктов мениджър XEROX Bulgaria и Диана Манчевска, Продуктов мениджър на марката Geniusв COMPUTER 2000, като и на двете презентации бяха представени продуктовите гами на съответните марки и раздадени награди.
Специален гост на семинара беше Aнгелика Емсбах, регионален мениджър на Genius за Източна Европа, която връчи наградите на печелившите.
След обяд презентациите продължиха Радослав Иванов, Branch Manager CEEMARK Bulgaria, който представи новата продуктова линия на Lexmarkи Майк Грегъри, OPTOMA EMEA & ROE Sales Manager, който направи кратък анализ на присъствието на марката Optomaна българския пазар и представи най-малкия видеопроектор в света с размерите на табакера. Заедно със своята колежка Карол Омасон, SalesManagerза Източна Европа в края на своята презентация раздадоха награди на някои от участниците.
Следваше презентацията на Станислав Костадинов, който представи една от най-бързо развиващите се марки на българския пазар – Privileg. От няколко години продуктите с марка Privileg се наложиха на пазара като алтернатива на скъпоструващите продукти на известни марки, но с конкурентно високо качество. Представени бяха и новите модели от продуктовата гама на марката включваща: DUALSIMGSM–и, компютърни колонки, монитори, адаптери, екрани за проектори, уеб камери, интерактивни дъски и други.
Представена беше и кратка статистика за продаваемостта и големият интерес към телефоните с две SIMкарти, като бяха анонсирани и новите модели. За кратък период от време търсенето и разпространението на GSM–и с 2 SIMкарти с марката Privilegпридоби значителни размери. В момента те се продават успешно в най-големите магазинни вериги като Технополис, Germanos, Handy, 2be, M–свят идр. Днес марката PRIVILEGвече е наложена на българския пазар и е синоним на стил, изисканост, високо качество и гарантиран добър сервиз.
Работната част от срещата приключи с презентация на Борислав Велков, Продуктов мениджър на продукти за информационна сигурност, който представи новия бранд в портфолиото на COMPUTER 2000, а именно TRIPP–LITE. Марката фокусира своето производство към UPSи комуникационно оборудване. Фирмата е сертифицирана по редица стандарти за качество, има широка продуктова гама, над 1000 решения за защита и осигуряване на захранване, както и комуникационно оборудване. Предлага индивидуални решения за клиенти в над 60 страни. Много корпорации по света са се доверили на TrippLite. Някои от тях са: Microsoft, Intel, Nissanи др. Компанията предлага висококачествени продукти на конкурентни цени, качествени услуги и поддръжка.
След закриването на семинарната програма вечерта прерасна в грандиозен купон, подгряван от DJДанчо Стълбицата и приятната компания на топ-модели от агенция Визаж, рекламиращи марките, които COMPUTER 2000 дистрибутира. Във вихъра на партито беше разиграна томбола с предметни награди. Приятелската атмосфера и създалото се прекрасно настроение не спря да кара хората да танцуват, да се смеят и забавляват.
COMPUTER 2000 отново доказа позицията си на водещ в страната дистрибутор, с професионалното си отношение към партньорите и начина да ги награждава.