Microsoft е лидер в търсенето в корпоративни среди

В края на септември фирмата за пазарни анализи и проучвания Gartnerпостави Microsoft на върха на хранителната верига в областта на корпоративното търсене в своя “Магически квадрант за технология за достъп до информация”.
Към този момент доставчиците на продукти за търсене като Microsoft, Google, Oracle и IBM и си поделят пазар, чиято стойност през 2007 г. се изчисляваше на 860.3 млн. долара, но според прогнозите на Gartnerще се увеличи почти двойно до 1.5 млрд. долара до 2012 г.

Microsoft е поставена начело в сектора на лидерите в магическия квадрант, благодарение на предимствата на решенията й за търсене в корпоративни среди като Search Server Express, SharePoint и FAST ESP.

Предимствата на тези продукти са в техните способности за цялостна персонализация, силна поддръжка, възможността за индексиране на голямо разнообразие от източници на съдържание и ускорена обработка на огромни обеми от данни.
Gartner изтъква като слаби страни на Google липсата на цялостна стратегия, насочена към клиента, неспособността да се пригоди продукта към специфичните потребители и недостатъчните инвестиции за по-добра персонализация.

Коментар