Гигантът в е-търговията Amazon пусна собствена социална мрежа Spark, насочена към покупки в онлайн сайтовете на компанията, предаде Ройтерс. Достъп до мрежата вече е вграден в обновеното приложение Amazon за iOS.
Идеята на Amazon с този нов проект е да обвърже още повече потребителите към своите услуги. Регистрираните потребители на Amazon вече ще могат да споделят помежду си описания на продукти и отзиви за тях, да обсъждат покупки и да сравняват стоките.
Социалната мрежа на Amazon наподобява популярните Instagram и Pinterest, отбелязва Ройтерс. „Amazon Spark е място, където можете да откриете стоки и хора, споделящи вашите интереси”, поясняват от интернет компанията.
Ако, например, човек търси вдъхновение за домашен декор или съвет за най-добрите маратонки, общността на Spark ще помогне при намирането и покупката на желаните продукти, допълват от Amazon.