Рекорди и дръзки планове обяви Panasonic

На пресконференция в Токио компанията Panasonic обяви, че е произвела своя 300-милионен телевизор и подчерта, че е първата, постигнала такъв впечатляващ рекорд.
1952 година е изключително важна година за японския гигант Matsushita (сега Panasonic Corp.), тъй като бележи началото на едно трайно и много успешно присъствие на силно конкурентния пазар на телевизори.
Не всички от тези 300 милиона телевизори обаче са били с марката Panasonic. Компанията е произвела около 105 милиона устройства с марката National, която е била използвана главно на вътрешния японски пазар.
Останалите 195 милиона телевизори са продавани като модели на Panasonic. От 1988 г. компанията използва тази марка за всички свои телевизори, независимо от това за кои пазари са предназначени.

Panasonic има някои доста дръзки планове за бъдещето. Независимо от дългия период за постигане на сегашния рекорд, японският гигант се надява, че времето до следващия – 400 милиона телевизори, ще бъде значително по-кратко, а именно само няколко години.

Наистина амбициозна цел, особено като се има предвид сегашното състояние на световната икономика.

Коментар