IBM инвестира в обучение на бизнес партньори

В корпорацията IBM изглежда са решили, че сегашната финансова криза е подходящ момент да се харчат пари за мотивиране на партньорите за по-големи инвестиции в обучение и някои други области.
Компанията представи схема за подпомагане на партньорите в бизнеса, които участват в нейната стратегия за нов корпоративен център за данни. Схемата включва инициативи за партньори и е основана на подобряване на знанието им в три главни области: виртуализация и консолидация, енергийна ефективност, устойчивост на бизнеса.
Партньорите на синия гигант могат да кандидатстват за две нива на обучение: обща специалност, която им носи 25 000 долара и елитна специалност, за която ще получат 100 000 долара.
От компанията казват, че парите няма да се инвестират само в маркетинг, а и в дейности за развитие на бизнес, анализи, обучение за сертификация и дори за заплати на персонала. Освен това ще се осигури достъп до IBM Labs, както и използване на програми на IBM и по-голяма поддръжка на продажбите.

Коментар