Globul обявява дни на отворените врати в дирекция „Обслужване на клиенти”

Над 200 кандидати заявиха своето участие в инициативата „Един ден в GLOBUL Call Center” и 150 от тях ще посетят един от най-важните отдели на компанията между 14 и 16 октомври 2008 г. 
Посетителите ще имат възможност в рамките на ден да се запознаят на място с организацията и работните процеси в компанията и в GLOBUL Call Center. В условията на реална корпоративна среда и в пряк контакт със служители от центъра, всеки от тях ще може да зададе своите въпроси и да проучи възможностите за лична реализация в компанията.
Част от участниците в инициативата „Един ден в GLOBUL Call Center” ще бъдат поканени за допълнителна оценка на уменията и възможностите им, а най-добрите от тях ще получат предложение за работа в отдела.
„Вратите на GLOBUL са винаги отворени за талантливите, мотивирани и амбициозни професионалисти, които търсят своята реализация в сферата на телекомуникациите. Това е основен принцип в политиката на GLOBUL, а инициативата „Един ден в GLOBUL Call Center” е част от нашия постоянен ангажимент в подкрепа на можещите и търсещи нови предизвикателства млади хорана България.”, коментира г-жа Соня Славчева, директор „Човешки ресурси и администрация ” на GLOBUL.
С инициативата си „Един ден в GLOBUL Call Center”  компанията ни за пръв път в България въвежда оригинален и модерен подход за набиране на служители.Отваряме сърцето на дейностите по обслужване на клиенти и каним гости в GLOBUL Call Center. Тук работата е отговорна и динамична и сме щастливи от големия интерес към тази инициатива.”, допълва г-н Иван Басан, директор „Обслужване на клиенти” на компанията.

Коментар