eMag подготвя българско дружество, расте до 200 души

Откакто eMag оперира в България, се наложи устойчива тенденция на миграция от офлайн към онлайн покупки, която продължава и в момента, заяви Стефана Здравкова, директор на eMag у нас

Онлайн търговецът eMag.bg ще регистрира българско дружество през 2018 г., стана ясно на официалното откриване на новия офис на компанията в София. 

Плановете за следващата година включват и откриване на шоурум. За марката това е естествено продължение на развитието в страната ни, тъй като практиката е вече установена на други пазари, на които eMag присъства. Освен за показване на нови продукти и технологии, шоурумите са също място за тест и получаване на поръчаните онлайн артикули.

Локалното закупуване и зареждане със стока е логично развитие, предвид вече изградените отношения с местните доставчици и международните марки, посочиха от онлайн ритейлъра, част от Naspers group. До една година в София за eMag ще работят над 200 човека, уточниха от компанията.

Съкращаване на времето за доставка също е приоритет на един от най-големите ритейлъри в региона. На някои пазари eMag предлага доставка на поръчан продукт в рамките на 2 часа, която е много популярна сред потребителите и ще бъде тествана и в България.

Очаква се Marketplace платформата да надмине 2000 доставчика до края на годината. Освен че офертите на българските доставчици достигат при търсене до потребителя наравно с предложенията на eMag, местните компании ще имат възможност да продават и на чужди пазари, на които е представена платформата.

„Потенциалът за развитие на eMag в България е голям. Достигаме до 4 процента от ежедневния онлайн трафик в страната. При големите кампании, които правим, този процент е още по-голям. Затова ще продължаваме да инвестираме в развитието на платформата”, коментира Юлиан Станчу, изпълнителен директор на Данте Интернешънъл.

За годините, през които eMag оперира в България, се наложи устойчива тенденция на миграция – от офлайн към онлайн покупки, която продължава и в момента, посочи Стефана Здравкова, директор на eMag в България.

При онлайн пазаруването потребителят получава несравнимо разнообразие от оферти, лесна възможност да върне продукта и да се възползва от гаранционното обслужване, без да излиза от вкъщи, допълни тя.

„През 2016-та привлякохме 141 000 нови потребители (спрямо 2015 г.) и продължаваме да работим усилено, за да можем да се похвалим с още по-добри резултати за 2017-та година”, каза още Здравкова.

Коментар