Oracle води в управлението на корпоративно съдържание

Анализ на Gartner отличи Oracle в управлението на корпоративно съдържание. Софтуерната компания е посочена за лидер в класацията "Магически квадрант за управление на корпоративното съдържание".
Организации, избрали платформата на Oracle като стандарт в изграждането на своята инфраструктура, получават ефективни възможности за управление на корпоративно съдържание. Дистрибуторите, работещи с Oracle в множество региони, показват последователни финансови резултати и широка поддръжка на платформите. Освен това те доминират в един или повече технологични или вертикални пазари, сочи докладът на Gartner.
В класацията е отчетен също така капацитетът на платформата Oracle Universal Content Management (UCM) за разширяване на универсалното управление на съдържанието с допълнителни технологии като бизнес анализ (Business Intelligence) и корпоративно търсене (Enterprise Search).
Тази година Gartner поставя акцент върху интеграцията с други бизнес приложения и бази за съхранение на данни, както и на внедряването на Web 2.0 и XML възможности. Софтуерът на Oracle за управление на корпоративно съдържание позволява на потребителите да се възползват от цялостно решение за управление на документи, уеб-съдържание, цифрови активи и функционалност за съхранение на документация, за да изградят и допълнят своите бизнес приложения.
Изграждането на стратегическа инфраструктура за управление на корпоративното съдържание помага на потребителите лесно да обменят съдържание в компанията, да намалят разходите, да сведат до минимум риска, да автоматизират скъпи, отнемащи време ръчни процеси и да консолидират различни уеб сайтове в една платформа.

Коментар