Локален кол център отвори у нас канадската компания за мрежови продукти Netgear.
Потребителите ще могат да получат информация и поддръжка за продуктите на компанията на български език, съобщиха от единствения дистрибутор на Netgear у нас – фирма Солитрон.
Канадският производител залага на разширена поддръжка на своите продукти и директна връзка с настоящи и потенциални клиенти. Отварянето на кол центъра, достъпен на тел. 97 444 70, е част от прилагането на тази стратегия.
"Нуждата от подобен център за поддръжка нараства с потреблението и показва високото ниво на отговорност, която Netgear поема към своите клиенти", коментира Васил Софиянски, продуктов мениджър в Солитрон.
Кол центърът ще обслужва потребителите на Netgear ежедневно в рамките на нормалното работно време от 9 до 18 ч., уточниха от Солитрон.