LG сменя стратегията на пазара за смартфони

LG Electronics, която от доста време търпи загуби от смартфоните, възнамерява да промени стратегията си на този пазар, съобщи The Korea Herald, позовавайки се на изявление на Чо Сун-джин, вице-председател на компанията.

Едно от нововъведенията е отказът от регулярни анонси на нови продукти, посочва корейският източник. „Ще пускаме нови смартфони само тогава, когато това действително е необходимо. Няма да прибягваме до редовни пускания, както правят нашите конкуренти”, казва Чо Сун-джин на пресконференция по време на CES 2018 в Лас Вегас.

По неговите думи, LG ще се опита да задържа по-дълго на пазара вече пуснатите модели, създавайки повече версии на устройствата от флагманските серии G и V. Мениджърът обяснява смяната на бизнес модела с желанието на LG да предостави на купувачите добра, дълготрайна платформа и с опасения, свързани с доставките на литиеви материали.

LG все още не е публикувала финансовия си отчет за четвъртото тримесечие на 2017 г., но анализаторите смятат, че телефонното подразделение на компанията е регистрирало 11-то поред тримесечие на загуба. Липсата на печалби се дължи на това, че голяма част от продажбите на смартфони с корейския бранд се падат на бюджетните устройства.

Коментар