Продажбите на телевизори в световен мащаб са намалели с 4,1% през миналата година и възлизат на 211 млн. броя. Това е най-ниският резултат от 2014 г. насам, отбелязва анализаторската компания TrendForce.
Въпреки нарастващата популярност на телевизорите с резолюция 4К и моделите с по-голям диагонал на екрана, през 2017 г. над една трета (34%) от продажбите се падат на телевизорите с диагонал до 32 инча, включително.
Около една четвърт (25,2%) заемат телевизорите с диагонал от 39 до 43 инча, 18,1% са моделите 48-50 инча, а 17,2% се падат на категорията 55-60 инча. Телевизорите с екрани над 65 инча заемат едва 5,5% от пазара.
Интересна е разбивката по тип на панелите. Оказва се, че OLED телевизорите заемат само 0,7% от всички продажби, или около 1,5 млн. броя. Конкурентната технология QLED държи 1,2% от пазара, или около 2,5 млн. броя.
Що се отнася до резолюциите, Full HD телевизорите доминират с 62,9% от продажбите, а повечето от останалите модели са 4K. За следващата година TrendForce прогнозира ръст в продажбите на големи телевизори със 7% и на 4К моделите с 42,8%.
“Пазара” е там къде са ниските цени.
Света е пълен с бай Минчовци от село…където гледат ПЪРВО И САМО ЦЕНАТА…
функционалности…добре дошли ако не здраве да е 🙂