Произведени за наси отговарящи в максимална степен на изискванията на най-претенциозните български аудиофили – това са високоговорителите от новата серия F, разработени специално от Sony Corporation за българския кар аудио пазар.
Серия Fе създадена действително на база на серия от прослушвания и изследвания във фокус група от български експерти и потребители. Целта на маркетинговото изследване, проведено през февруари 2008 г., е била да се получи информация и приложи в разработването на адаптирани за родния пазар висоговорители за автомобили, които да отговарят и на най-специфичните изисквания за стандарт и качество.
В състава на мембраната на високоговорителите са използвани два уникални материала, разработени в акустичната лаборатория на Sony „Shinagawa Tec.”, a именно HOP Aramid (материал, който се използва в изработката на бронирани жилетки) и PEN (Полиетилен напфталейт). Резултатът е по-висока плътност за изчистен и дълбок бас и по-малки вътрешни загуби за кристални средни и високи честоти. Продуктовата гама включва 4 двулентови и 4 трилентови високоговорителя със стандартни размери – 10/13/17 см. и елипса 6/9 см. Изразените баси се оказват предпочитана звукова характеристика за българския потребител и поради тази причина са отличителна особеност на новата F серия от Sony.
„Източноевропейският пазар и в частност българският стават все по-приоритетни за Sony. Новата F серия е също така отличен пример за връзката с клиента, която не започва в момента на покупко-продажбата, а много преди това – още при проектирането на моделите. Горди сме, че серията, коята ще се предлага в цяла Европа е създадена на базата на българския вкус”, коментира Ина Парева, Продуктов Мениджър Аудио Продукти в Сони България.
Всички ние ще имаме възможност лично да тестваме серия F в специализираните магазини в началото на декември и да си спомним годините, когато нашата страна се нареждаше измежду първите в света що се отнася до продукция на качествени високоговорители. Време е да възобновим тази традиция. Със Сони!