Oracle с награда за отлични услуги в поддръжката на ключови процеси

Oracle получи приза „STAR 2008 г. за отлични услуги в поддръжката на ключови процеси в раздел софтуер” отАсоциацията за професионални услуги и поддръжка (SSPA). Тази награда е признание за корпорацията за водещата й роля в сектора за техническа поддръжка в ключови софтуерни среди.
“Наградите STAR са се превърнали в стандарт при отличаването на организации, занимаващи се с технически услуги и поддръжка, които показват по-високо ниво на ангажираност за постигане на резултати от световна класа”, заявява Стивън Смит, изпълнителен директор на SSPA.  „И тази година Oracle се доказа след много оспорвано съревнование с конкурентите си”, уточнява Смит.
"За нас е висока чест да получим това признание от SSPA”, заяви Юрген Ротлър, изпълнителен вицепрезидент на Глобалната дирекция за връзки с клиентите в Oracle. „Тази награда за лидерство в индустрията отразява нашата отдаденост към успеха на клиентите. Тя ни дава все по-голяма решителност да увеличаваме стойността на нашите решения, като помагаме за намаляването на риска и разходите за притежание на продуктите ни през цялата продължителност на жизнения цикъл на софтуерните решения”, заяви още Юрген Ротлър.
Факти
·         От 2002 г. насам Асоциацията за професионални услуги и поддръжка (SSPA) е удостоила Oracle с общо 13 награди STAR, повече от колкото е получавала всяка друга високотехнологична компания.
·         Миналата година Oracle получи наградата за лидер в предоставянето на услуги в технологичния сектор, като беше отличена и за дългогодишния си принос към Консултантския борд на SSPA, който спомага за определянето на визията и стратегията на отрасъла на технически услуги.
·         През 2005 г. Oracle влиза в Залата на славата на SSPA. Това признание се дава на подбрана група компании, които са спечелили повече от 5 награди STAR на Асоциацията за професионални услуги и поддръжка от създаването й през 1990 г.

Коментар