Център на Ericsson у нас ще обслужва 11 държави

Телекомуникационната компания Ericsson България откри логистичен център у нас, който ще обслужва 11 държави в Югоизточна Европа. Центърът (Central Order Desk) ще управлява 65% от всички поръчки и ще координира 100% от рекламациите.
Телекомуникационният сектор в България се развива с бързи темпове и сме убедени, че тази положителна тенденция ще се запази и в бъдеще”, каза Аурелио Каликия, управляващ директор на Ericsson за България, като отбеляза и приноса на компанията в създаването на нови работни места за висококвалифицирани специалисти.
Благодарение на новия център, времето за обработка на заявките и рекламациите за повреди, настъпили по време на инсталация, ще бъде намалено с 2,5 пъти, обясниха от Ericsson.
Откриването на този център е резултат от нашето дългосрочно обвързване с българския пазар и с големи инвестиции в професионалното развитие на местни специалисти”, заяви Чезаре Авениа, президент на Ericsson за Югоизточна Европа.
Традиционни клиенти на Ericsson у нас са най-големите оператори на мобилни и фиксирани услуги. Почти всяко второ телефонно обаждане, направено в страната, се осъществява с помощта на Ericsson, посочиха от шведската компания.

Коментар