Ubisoft залива пазара на игри със звездни заглавия

Широка и разнообразна селекция от заглавия за всички платформи и сегменти ще пусне на пазара компанията Ubisoft, един от най-големите издатели на видео игри в света. В списъка за третата четвърт на 2006-2007 г. присъстват вече доказали се търговски марки, както и най-вълнуващите нови игри на компанията.
Сред популярните заглавия е стелт екшънът “Tom Clancy’s Splinter Cell Double Agent”, достъпен за всички игрови платформи. Серията, от която са продадени до момента 14 милиона копия, предлага нов епизод.
В друга топ игра, екшън-адвенчъра “Rayman Raving Rabbids”, главният герой се завръща, за да победи откачените зайци в новата част от легендарната поредица, продадена в 17 милиона копия.
Излиза и нов епизод на супер поредица от тип отборен шутър с 14 милиона продадени копия – “Tom Clancy’s Rainbow Six Vegas”. Компанията пуска още редица утвърдени заглавия като “Far Cry Vengeance” и сравнително нови от рода на “Brothers in Arms D-Day”.
След чисто новите търговски марки в селекцията е Red Steel. Това, по думите на компанията, е оригинална и единствена на пазара “фърст пърсън игра”, която ще излезе едновременно с конзолата Wii.
“Очакваме да подобрим своите водещи позиции по отношение на конзолите от ново поколение чрез пускането на пазара на осем игри за Wii, три за Xbox 360, четири за системата PSP и две за системата PlayStation 3”, коментираха от Ubisoft широката селекция, с която ще атакуват развлекателния пазар.
Компанията включва в списъка си и някои силни заглавия–лицензи като “Star Wars Lethal Alliance” – първата по рода си игра, създадена специално за портативните конзоли от ново поколение.

Коментар