Конзолите за игри са обречени, според водещо студио за игри

След 10 години никой няма да се нуждае от грамадно устройство като геймърската конзола, предрича шефът на Ubisoft (снимка: XBox)

Следващото поколение геймърски конзоли ще бъде последно за тази категория устройства, е мрачната прогноза на Ив Гилемот, CEO на водещото студио за игри Ubisoft, което разработва едни от най-известните геймърски заглавия в света.

През 2020 година на пазара се очаква новото и последно, според шефа на Ubisoft, поколение конзоли за игри. Но тези устройства вече губят популярност и не са толкова атрактивни за геймърите.

След 10 години никой няма да се нуждае от грамадно устройство като настолната геймърска конзола. Тези устройства ще бъдат изместени от стрийминг услугитe, смята Ив Гилемот, цитиран от Variety.

Поточните услуги имат повече предимства – както за геймърите, така и за разработчиците. Последните, в частност, могат да пускат по-често игри, без да им се налага да ги оптимизират за всяка различна платформа, както е при конзолите.

Геймърите, на свой ред, ще могат да се избавят от големите устройства в домовете си и освен това ще си спестят пари, които сега харчат за купуване на конзоли.

Коментари по темата: „Конзолите за игри са обречени, според водещо студио за игри”

добавете коментар...

  1. :)

    По спомени UBISOFT се опитват да пробият в стрийминг услугите, та подобно изказване е нормално за тях. Конзолите едва ли ще умрат скоро (надявам се).

  2. ха

    Конкретно за игрите streaming услугата няма да е по-скъпа – и сега производителите на игри оръсват до максимум играчите, така че опита за повече печалба от потребител вече ще означава много по-малко играчи и сумарно много по-малка печалба.
    Между другото при описаната схема производителите на игри вместо да адаптират играта си за 3 топ конзоли (произвеждани от техни партньори в някакъв смисъл) в света ще им се наложи да се договарят (маркетингово) със стотиците локални интернет доставчици в различни страни, които са си и техни конкуренти в дейността си по обирането на потребителите.

  3. Иван

    Cloud & streaming услуга е физически невъзможно да бъде по бърза от локално приложение/устройство. Всички се опитват да ги пробутват понеже печалбата е в пъти повече.

  4. ха

    Нещо хардуерните производители са пропуснати в сметката. Те със сигурност ще намерят начин да противодействат и при това взаимно изгодно стриминг решение.

Коментар