Hisense настъпва на пазара за OLED телевизори

Голям играч на пазара за телевизори планира настъпление в OLED сегмента. Китайската компания Hisense е поръчала панели с органични светодиоди от LG Display (LGD) и ще пусне новите си OLED телевизори през третото тримесечие на годината, съобщи агенция Yonhap.

Навлизането на Hisense на OLED TV пазара ще увеличи търсенето дисплеи от LGD и като цяло ще покачи цените на панелите с органични светодиоди, очакват анализаторите. OLED панели от LGD купуват още компаниите LG, Panasonic, Sony, Toshiba, Philips, Loewe, Skyworth, Changhong и Sharp.

В момента Hisense се явява най-големият китайски производител на телевизори. Компанията контролира около 15% от световния пазар на премиуем телевизори с цени над 2000 долара. С добавяне на OLED модели в продуктовата си гама, Hisense се надява да увеличи пазарния си дял, отбелязва Yonhap.

По данни на анализаторската компания IHS Markit, през първото тримесечие на 2018 г. в света са доставени 602 хил. OLED телевизора, в сравнение с 287 хил. броя за същия период на миналата година. Прогнозата сочи увеличаване на доставките в следващите три тримесечия съответно до 673, 743 и 804 млн. броя.

Коментар