Райфайзенбанк дигитализира потребителското кредитиране

Одобрените за кредит клиенти на Райфайзенбанк вече могат да подписват документите електронно през мобилно приложение, без да посещават офис на банката

Райфайзенбанк въведе на българския пазар дигитален процес за кредитиране. Иновативната услуга е предназначена за клиенти на банката с предварително одобрени потребителски кредити. Те могат да подпишат всички необходими документи през мобилния си телефон и да усвоят сумата по сметката си без посещение в офис на банката и без нито един лист хартия.

Електронното подписване на документите се осъществява чрез мобилно приложение, разработено от Евротръст Технолъджис АД. Приложението дава възможност за отдалечена електронна идентификация на клиента, издаване на удостоверение за електронен подпис и подписване директно от мобилния телефон.

„С новия дигитален процес за получаване на кредит спестяваме време на клиентите си и им предоставяме допълнителни удобства. Клиентите ни вече могат да получат кредит без попълване на документи и без посещение в офис”, каза Ани Ангелова, член на УС на Райфайзенбанк (България) с ресор Банкиране на дребно.

Сред основните предимства на услугата е възможността за идентифициране и подписване по всяко време и от всяко място. Целият процес по идентификация отнема по-малко от 10 минути, не изисква допълнителни технически устройства и умения, а удостоверяването се извършва само с едно натискане на бутон.

Услугата е напълно безплатна за клиенти на банката – необходимо е единствено сваляне на безплатното приложение, уточниха от Райфайзенбанк, която от началото на годината обнони функциите на мобилното банкиране и добави идентификация чрез пръстов отпечатък или лицево разпознаване.

Коментар