Веригата магазини за мобилни технологии и услуги 2be ще настъпва агресивно в интернет, става ясно от последните ходове на компанията.
Наскоро 2be пусна електронен магазин, където ще предлага с отстъпка своите продукти. Компанията откри и нова позиция – директор маркетинг, на която назначи Марина Георгиева.
Основна цел на маркетинг стратегията на 2be ще бъдат иновациите, каза Георгиева. В тази връзка ще се засили рекламата в интернет и присъствието в блогосферата.
Една от "горещите" инициативи на екипа й е въвеждане на първите ударни отстъпки за електронен магазин – продажби тип „fireball”.
Марина Георгиева идва в 2be от телекомуникационната компания Транс Телеком ЕАД. Работила е още като маркетинг мениджър мобилни телекомуникации в К&К Електроникс и като маркетинг мениджър в Германос Телеком България.
„Поканихме Марина Георгиева да оглави Дирекция „Маркетинг”, защото е доказан професионалист с опит и познания в нашия бранш. В допълнение към това ценим нейната креативност, умението й да работи в стресова и динамична среда, да мотивира екипа си и да обединява колегите”, коментира назначението Станислава Арнаудова, изпълнителен директор на 2be.
Откриването на новата дирекция е продиктувано от “динамичното развитие на компанията, разрастването на магазинната мрежа и организационната структура в България, а вече и в Македония”, каза още Арнаудова.